Graver mig ned...

Rhodos

Søndag:
Endelig kom dagen, hvor turen gik mod den varme sol. Min mor og jeg skulle flyve fra Kastrup kl. 07:00. Vi havde sat os godt til rette i sæderne og var få minutter fra at lette, hvor vi pludseligt får at vide, at flyet skal til noget tjekkontrol. Så det var op af sæderne igen, frem med bagagen, også helt ned til den bagerste gate, hvor et nyt fly var ved at blive gjort klar til turen. Vi var en time forsinket.
Da vi landende på Rhodos var der fyld sol og omkring 30 grader. Vi fik lynhurtigt fadt i vores kufferter, også hoppende vi på bussen mod hotellet. Over halvanden times bustur ventede os..
Endelig, kl. 15:00 – lokal tid, var vi fremme på Rhodos Village Beach Mitsis Hotels. Vi blev tjekket ind, fik vores værelse og pakkede kufferterne ud. Så smuttede vi på ved poolen, hvor jeg fik mig en lille morfar. 🙂
Om aftenen spiste vi LÆKKER mad i restauranten. Det var første gang vi prøvede et All Inclusive Hotel, så det var vildt mærkeligt, at forlade restauranten, uden at betale en eneste krone – eller i dette tilfælde en euro.

Photobucket

Mandag:
Formiddagen blev brugt på at ligge på stranden og nyde solen.  Stranden ligger kun 300 m fra hotellet, så der tilbragte vi meget tid. Om eftermiddagen tjekkede vi det enorme hotel ud, og de smukke omgivelser omkring hotellet. Om aftenen så vi Fakir Show i Amphi teateret, som er et teater der høre til hotellet. Der er underholdning og diskotek hver aften, hvor der er guider ansat til at underholde. Fakir Showet var utrolig godt og underholdende. Der blev både trådt på glasskår og søm, også var der ild show.

Tirsdag:
Min mor og jeg var ude i lokalområdet, for at kigge lidt i butikker. Ellers brugte vi det meste af dagen ved poolen. Om aftenen stod den på Karaoke Night i Amphi teateret. Det var os tilskuere der kunne give et nummer, hvis vi havde lyst. Jeg optog 2 videoer fra aftenen, som I kan se forneden. I den første video er det en tysker der giver et nummer, mens en franskmand laver de sygeste moves på sceenen. 🙂 I den anden video er det dog ikke et karaoke show, men noget sang-komedi-agtig-noget, som 3 damer stillede op med. De havde vidst alle fået lidt for meget – men wtf, når der er fri bar! 😀